Veelgestelde vragen

Bekijk ze hier!

Veelgestelde vragen

Bekijk ze hier

Heeft u vragen over onze webshop of producten? Bekijk onze veelgestelde vragen voor snelle antwoorden. Kan uw vraag niet worden beantwoord? Aarzel niet om contact met ons op te nemen - we staan klaar om u verder te helpen!

Ja dat kan! Is het product niet goed? Stuur ons een mail zodat we uw mailadres hebben. U ontvangt een retourlabel die u op de doos kunt plakken. De doos kan naar een PostNL punt gebracht worden. Wanneer wij het product weer ontvangen hebben, storten we het geld terug op uw rekening

Bel of mail ons z.s.m. Hopelijk is de bestelling nog niet verzonden. Is de bestelling al verzonden? Dan komen we er samen wel uit hoe we dit op gaan lossen. Of aanvullen/wijzigen, of we zorgen dat u het terug kunt sturen.

Ons streven is om alle producten die op voorraad zijn binnen 1 á 2 werkdagen te bezorgen. Lukt het ons toch niet, dan laten we het weten. Ook zijn we afhankelijk van de vervoerders. Is een product niet op voorraad? Dan is de levertijd 4 á 5 werkdagen. Ook hier geldt, lukt het ons niet om op tijd te leveren? We houden u op de hoogte!

Dat kan voor de meeste producten! Sommige producten worden geleverd vanuit een ander magazijn. Bel of mail wel even van tevoren om er zeker van te zijn dat de producten, en/of één van onze medewerkers aanwezig zijn. We zullen de verzendkosten terug storten op uw rekening.

Wij hebben ons magazijn in Veenendaal, en zijn doordeweeks gewoon geopend. Kom gezellig langs voor een bak koffie. Bel of mail wel van tevoren of er iemand aanwezig is.

Twijfelt u of u het juiste besteld? Bel of mail ons gerust om hier zeker van te zijn. Toch per ongeluk iets verkeerds besteld? Wij kijken met u mee om toch het juiste product te vinden, en het product dat niet past kan gewoon terug gestuurd worden.

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Wij raden u aan om een kijkje te nemen op de website van de Rijksoverheid. Hier staat precies welke wettelijke garanties u hebt op een product. Indien u aanspraak wilt maken op garantie dan kunt u contact opnemen met ons via info@mijnkeurmeesterwinkel.nl.

Uw factuur dient als garantiebewijs. De factuur ontvangt u per e-mail als bijlage in uw orderbevestiging of is terug te vinden in uw MijnKeurmeesterWinkel webshop account.

We vinden het erg vervelend wanneer u onverhoopt een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen. We raden u daarom aan om contact op te nemen via info@mijnkeurmeesterwinkel.nl. Wij zullen u verder helpen en van een passende oplossing voorzien.

TOP